Informujemy, że w dniach 19.06.2025 r. (Boże Ciało) oraz 20.06.2025 r. (piątek) firma jest nieczynna. Zamówienia złożone w tych dniach będą realizowane w poniedziałek.
Standardowo 48 godzin od momentu przyjęcia urządzenia. W przypadku: prostych usterek (np. wymiana części) – nawet 24 godziny, skomplikowanych napraw (np. import części) – od 7 do 14 dni roboczych O każdym opóźnieniu informujemy: w panelu klienta, telefonicznie SMS-em lub e-mailem.
Czy mogę przyspieszyć naprawę?
Tak, oferujemy usługę "Ekspresowy Serwis” na szczególną prośbę klienta Warunki ustalamy indywidualnie.
Czy naprawiacie urządzenia po gwarancji?Czy naprawiacie urządzenia innych marek niż te w waszej ofercie?
Tak, wykonujemy: płatne naprawy wszystkich marek, bezpłatną wycenę online (na podstawie opisu i zdjęć).
Gdzie mogę dostarczyć urządzenie?
Serwis mieści się w Bykowie k. Wrocławia Byków, ul. Wrocławska 43 55-095 Mirków Oferujemy również: odbiór kurierski (dla napraw gwarancyjnych – bezpłatny), dostawę zastępczą (dla firm – warunki do ustalenia).
Czy potrzebuję oryginalnego opakowania?
Nie, ale zalecamy zabezpieczenie urządzenia (np. folią bąbelkową, wypełniaczem lub streczem). W przypadku uszkodzeń w transporcie bez odpowiedniego zabezpieczenia, odpowiedzialność ponosi klient.
Jakie są koszty przesyłki?
Naprawy gwarancyjne – wysyłka zwrotna gratis (tylko DHL lub zwykła przesyłka – niekurierska). Naprawy pogwarancyjne – klient pokrywa koszt wysyłki w obie strony.
Czy mogę osobiście przywieźć urządzenie do serwisu?
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w godz. 8:00-16:00 (Pn-Pt).
Co nie jest objęte gwarancją?
Informacje na ten temat są zawarte w ogólnych warunkach gwarancji, jak i w karcie gwarancyjnej załączonej do urządzeń.
Czy diagnoza jest płatna?
Tak, ale tylko w wypadku, jeśli Serwis dokona diagnozy, a Klient zrezygnuje z naprawy. Jeśli robimy diagnozę i naprawa jest realizowana, to diagnoza jest darmowa.
Jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia gwarancyjnego?
Wypełniony formularz reklamacyjny, Karta gwarancyjna (z podpisem i datą zakupu), Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).
Jakie formy płatności akceptujecie?
Przelew (przedpłata) oraz gotówka przy odbiorze osobistym.
Jak sprawdzić status naprawy?
Panel klienta (zaloguj się) – pełna historia zgłoszenia.